Wednesday, February 9, 2011

teknik umpan blogger baru

Tadi ada satu pertanyaan untuk aku .. Apakah aku amalkan konsep I FOLLOW YOU ? Yer..tentu sekali.. tapi aku hanya follow yang mana aku rasa nak follow .. dan aku ada satu cara khas dan siapa yang patut aku follow .. Dimana kalau aku follow dia , sebenarnya aku promosi blog aku .. Haa...  :)

Nak tau ? Yang ni tak leh la nak kongsi.. ni rahsia turun temurun.. Nenek aku ajar dulu .. Sbb tu arwah aku follow dia sampai ke tua .. haaa... hehehe ..  Jangan pandang belakang ! Tak de punya .. 

Nak buat I FOLLOW U , U FOLLOW ME ni senang jer ... kalau suka , follow je la.. yang nak paksa orang tu nape ? Kalau kawan kawan kita tu tak pe la gak .. ni sampai tak kenal pon abis nak paksa.. mana boleh gitu kan ? 

Untuk blogger baru .. jgn pening tang follower tu.. peningkan tang ONLINE COUNTER tu.. camana nak kasi meriah blog tu .. biar mereka masuk dan keluar dengan senyuman ! Camana tu ?? Kalau mereka keluar dengan muka masam , jangan harap ler diorg nak kembali .. Fikirkan yang tu lagi bagus dari I FOLLOW UUUUUUUUUUUU !

No comments:

Post a Comment