Saturday, February 26, 2011

gambar bugil punca ayah dan anak bergadoh


TRIBUNNEWS.COM – Seorang remaja berusia 18 tahun ditangkap setelah mengancam ayahnya melalui telefon. Demikian dilapor FoxNews dan dikutipTribunnews.com.

Menurut pihak polis Lakeville, Minnesota, Amerika Syarikat (AS), insiden ini bermula ketika remaja bernama Christian Rider meminta agar sang ayah menjemputnya di rumah kawannya. Sang ayah menolak kerana dia menemukan foto telanjang anaknya dikirim ke kekasihnya melalui handphone milik sang ayah.

Sejumlah tetangganya mengatakan jika pada musim panas lalu, Rider menghabiskan waktu belajar memanah dengan sang ayah. Tentu saja sang ayah tidak menduga jika anaknya akan menggunakan panah untuk mengancamnya.

Polis kemudian datang ke rumahnya setelah Rider mengirim SMS ke ayahnya yang berbunyi. “Sata akan membunuhmu jika kamu ada di dekat saya. Satu di antara kita akan masuk ke hospital ketika saya pulang ke rumah.”

Pihak polis mengatakan ketika Rider tiba di rumah dia kemudian membawa panah dan menunggu ayahnya datang. Ketika sang ayah datang,d ia menunggu di tangga jauh dari anaknya, dan menelefon polis.Rider kemudian dilepas dari penjara dengan wang jaminan 50 ribu dollar AS  dan kembali tinggal dengan keluarganya

2 comments:

  1. mcm2 ade dlm dunia nih kan? ape la nak jadi...

    meh ke rumah,
    ~farewell friends~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete
  2. datng umah awak..ada makan makan tak ? hahaha

    ReplyDelete