Tuesday, November 9, 2010

kenapa lelaki cepat pancut

 salam readers........nak taw lebih lancut...baca ah ! sampai abis....

Masalah pancutan pramatang memang agak biasa terjadi bagi pengantin baru. Masalah ini lebih memberati kepada pihak lelaki. Dalam istilah kesihatan, keadaan ini dipanggil "premature ejaculation" iaitu pancutan pra matang.

Ianya adalah suatu keadaan di mana air mani terpancut sedangkan lelaki itu belum lagi PUAS atau mahu berhenti. Bila air mani sudah keluar, maka dayungan tidak lagi dapat dibuat kerana kemaluan lelaki biasanya akan menjadi LEMBIK bila air mani sudah keluar. Akibatnya hubungan terpaksa di hentikan di separuh jalan. Pada masa yang sama pihak perempuan belum pun lagi merasa puas.

Pengantin lelaki yang tidak ada pengalaman dalam hubungan seks biasanya amat ghairah untuk memuaskan isteri pada malam pertama. Pada masa yang sama dia juga akan mempunyai masalah yang utama iaitu air mani yang terpancut terlalu cepat. Pancutan pra matang, suatu keadaan di mana minda masih mahu bersetubuh tapi kemaluan sudah lembik kerana air mani sudah terpancut keluar.

Maka akibatnya pihak isteri akan merasa frust, kecewa dan tidak puas hati, seolah olah dia hanya di permainkan sahaja. Jangan biarkan ini terjadi pada anda, ok. Jangan kecewakan isteri anda. Jangan jadi suami yang lembik, nanti isteri akan curang dan mencari lelaki lain!

No comments:

Post a Comment