Tuesday, December 7, 2010

lagi cerita panas ariel peterpan


Jika sebelum nie masyarakat dikejutkan (terkejut ke???) dengan kes video lucah Luna Maya dan Cut Tari dengan Ariel Peterpan. Sekarang nie timbul plak kisah baru. Kes lama pun tak habis bicara lagik. Yang terbaru pasal Foto Video Mesum Aura Kasih dengan Ariel Peterpan plak. Gambar yang memaparkan adegen sex yang memapakan muka iras-iras Aura Kasih and Ariel Peterpan. Takan sampai dua-dua muka nak sama....pelik??? Cuma persoalannya sekarang kenapa gambar jea. Bukan video Aura Kasih dan Ariel Peterpan seperti yang tersebar sebelum nie? Mungkin ke si penyebar video Ariel nie dah tak berani lagik nak terbitkan takot kene saman atau hukuman oleh pihak berkuasa. Kira harap camtue la. Simpan jea la wat koleksi peribadi (korang ade ke?) 



Berita yang diterima dari berita blog orang dari bandung cakap foto nie dah sampai ke pihak wartawan. Gambar tu memang nampak sahih yang mana memaparkan aksi sorang laki dan pompuan tak pakai baju. gambar pertama ade gamba perempuan jea, mirip sangat-sangat Aura Kasih.
Buleh caye ke berita nie? Sampai sekarang orang ramai masih mencari kebenarannya berita nie. So, tunggu jea la ade ke tak video Aura Kasih dan Ariel Peterpan nih ade ke tak. Harap-harap Video Ariel Peterpan dan Cut Tari yang terakhir. Aduhaiiiiii!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment